Featured post

[FACEBOOK] GROUP NIAGA SELANGOR

Selamat Datang ke Group Niaga Selangor!!! * Sila add 10 orang rakan anda atau lebih supaya sama-sama mendapat maklumat mengenai produk ...

Sunday 20 November 2016

KULIT MUKA LICIN LEPAS GUNA SABUN NURISH



"RUGI TAK CUBA! TERBAIK LA SABUN NI! KULIT SAYA MAKIN LICIN BOSS!"



" Kalau dari awal lagi aku jumpa sabun ni, mesti kulit aku tak teruk macam sekarang.

Dulu masa ada banyak jerawat, aku main belasah je pakai sabun pencuci muka.


Kejap kejap aku tukar pencuci muka. Sebab takde satu pun pencuci muka yang betul-betul berkesan dengan kulit aku.

Sampai la satu hari masa tengok cermin, aku perasan parut berlubang makin banyak dekat pipi. Makin lama makin banyak, sampai berlubang-lubang dah kulit muka aku. Aduhh!

Tak tahu lagi nak buat macam mana. Dah serik bertukar-tukar produk! "

******************

Ini luahan kebanyakkan pelanggan kami.

Sampailah kami syorkan kepada mereka sabun pencuci muka NURISH FACIAL CLEANSER.

Selepas penggunaan konsisten selama 1 bulan, hasilnya memang terbaik! Kulit muka kembali licin. Jerawat pun dah tak naik lagi.
.
So, kenapa L.E.L.A.K.I khususnya, perlu guna sabun NURISH?






.
1. Dirumus untuk kulit lelaki yg bermasalah
2. Selamat dan ada kelulusan KKM
3. Dah berlambak testimoni berjaya dari pengguna Nurish
4. Mudah digunakan. Cuma perlu basuh muka dgn sabun Nurish 2-3 kali sehari je!
.
Bagaimana sabun NURISH berkesan?
.
1. Membersih kotoran minyak dan jerawat di permukaan kulit
2. Penghalang pengumpulan sebum di liang roma yang boleh menyebabkan jerawat
3. Menggalakan penghasilan kolagen semulajadi (Vitamn C) supaya sel baru kulit dapat tumbuh dan menutup kesan parut

Jika masalah kulit muka anda dah berlarutan sejak sekian lama dan dah banyak kali bertukar2 produk, anda patut berhenti sekarang dan CUBA SABUN NURISH!



Untuk info NURISH FACIAL CLEANSER:-

✆ Taip "Nurish" dan WhatsApp ke +6017-2217551 sekarang!!!

✆ Taip "Nurish" dan WhatsApp ke +6017-2217551 sekarang!!!

✆ Taip "Nurish" dan WhatsApp ke +6017-2217551 sekarang!!!

WhatsApp segera kerana 10 pelanggan terawal layak mendapat FREE POSTAGE + JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN jika parcel tidak sampai.


Selain itu, ada juga DISKAUN ISTIMEWA UNTUK PEMBELIAN 2 KOTAK SABUN // REPEAT ORDER CUSTOMER

No comments :

Post a Comment